Dacă ești cadru didactic și dorești să participi în cadrul proiectului, te rugăm să parcurgi cu atenție pașii de mai jos și să urmezi instrucțiunile indicate pentru a finaliza înscrierea cu succes.
Vă rugăm să vă înregistrați pe site folosind formularul din secțiunea Înscrie-te!.
Dacă ați mai participat anterior la proiect, este suficient să vă autentificați în platformă folosind adresa de e-mail — faceți clic aici.
Dacă ați uitat parola, o puteți reseta rapid din secțiunea „Ai uitat parola?”.
1. Autentificați-vă în platformă și accesați secțiunea „Aplicațiile mele” din meniul din stânga.
2. Faceți clic pe butonul „Înscrie-te în acest proiect” pentru a începe procesul de aplicare.
🏫 Instituția dumneavoastră nu se află în listă?
Dacă instituția de care aparțineți nu se regăsește în lista existentă, o puteți adăuga foarte ușor apăsând butonul „Adaugă o instituție nouă” din secțiunea "Aplicațiile Mele".
🔔 Atenție! Orice instituție nou adăugată trebuie mai întâi verificată și aprobată de un reprezentant al platformei, înainte de a putea fi utilizată pentru înscrierea în proiect .
✅ Ce înseamnă acest lucru?
Dacă ați adăugat o instituție nouă, va trebui să așteptați aprobarea acesteia. După ce instituția este aprobată, puteți finaliza înscrierea ca voluntar în cadrul proiectului EcoJunior.ro (procesul de aprobare durează între 24-72ore).
Comunicarea intre cadrul didactic si asociatie se va realiza exclusiv prin adresa de e-mail utilizata la inregistrarea acordului de parteneriat. Daca se utilizeaza o alta adresa de e-mail pentru comunicare sau pentru intrebari legate de un anumit parteneriat, asociatia nu va furniza nicio informatie, deoarece adresa de e-mail de pe care se comunica trebuie sa fie cea asociata acordului de parteneriat.
Cadrul didactic are responsabilitatea de a se asigura ca toate datele introduse sunt corecte. Dupa validarea parteneriatului de catre Asociatia Drumetii Montane, datele nu vor mai putea fi modificate.
Cadrul didactic, pe toata durata proiectului, va respecta Termenii si conditiile de utilizare si protectia datelor personale.
După ce ați completat formularul de Înscriere în Proiect, veți primi un e-mail cu informații suplimentare. Vă rugăm să verificați atât folderul Inbox, cât și folderul Spam.
Acordul de parteneriat se poate descărca oricând. Imediat după completarea formularului, accesați secțiunea Aplicații Proiect (aflată în meniul din stânga), apoi faceți clic pe Descarcă.
Dacă ați introdus greșit un nume sau doriți să adăugați o persoană nouă, Acordul de parteneriat poate fi modificat. Pentru aceasta, accesați secțiunea Aplicații Proiect, apoi faceți clic pe Editează.
În cazul în care doriți anularea documentului, Acordul de parteneriat poate fi anulat. Pentru aceasta, accesați secțiunea Aplicații Proiect și selectați Anulează.
Adăugare Elevi (opțional)
După autentificare în platformă, accesați secțiunea „Aplicațiile mele”. În dreptul parteneriatului sau parteneriatelor active, în zona „Acțiuni”, faceți clic pe cele trei puncte și selectați opțiunea „Adăugare Elevi”.
Completați numele elevilor implicați în proiect. La finalul proiectului, aceștia vor primi o diplomă de participare.
Acordul de parteneriat primit prin e-mail sau descărcat de pe platformă trebuie semnat, înregistrat și trimis la adresa proiectului până la sfârșitul lunii aprilie 2026, pentru validare.
După validare, acesta va apărea în secțiunea Aplicații Proiect, în dreptul coloanei Validare, evidențiată cu culoarea albastră în loc de roșie.
🔔 Atenție! Dacă Acordul de parteneriat nu este validat, Asociația Drumeții Montane nu va emite diplomă sau adeverință, iar activitățile desfășurate nu vor fi luate în considerare.
Vă rugăm să vă asigurați că parteneriatul este validat în contul dumneavoastră.
După desfășurarea activităților, vă rugăm să trimiteți pe adresa de e-mail a proiectului (consultați secțiunea Contact) un număr de cel puțin 3 fotografii pentru fiecare cadru didactic înscris, care să demonstreze activitatea sau activitățile organizate în cadrul proiectului.
În cazul în care un Acord de parteneriat nu este validat, acesta va fi anulat automat în luna mai.
Dacă Acordul de parteneriat a fost validat de către Asociația Drumeții Montane și ați trimis fotografiile pe adresa proiectului, în luna mai-iunie 2026 se vor genera automat, în baza acordului de parteneriat, Adeverința și Diploma pentru fiecare cadru didactic implicat.
În cazul în care un Acord de parteneriat nu este validat, acesta va fi anulat automat în luna mai 2026, iar cadrele didactice nu vor primi adeverință sau diplomă.