Eco Junior

Cum Participam?

Cum participam in cadrul Proiectului Eco Junior

Daca esti cadru didactic te invitam sa participi in cadrul Proiectului Eco Junior.

01

Pasul 1 Înregistrare

Vă rugăm să vă înregistrați pe site folosind formularul din secțiunea INSCRIE-TE!

Dacă ati participat pana acum in cadrul proiectului, trebuie doar să vă autentificați pe platformă folosind adresa de email, click aici.

Dacă ați uitat parola, o puteți recupera folosind secțiunea "Ai uitat parola?"

02

Pasul 2 Înscriere în Proiect

După autentificare în platformă se va accesa secțiunea "APLICAȚII MELE" aflată în partea stângă unde veți face click pe butonul ÎNSCRIE-TE ÎN ACEST PROIECT.

Dacă instituția de care aparțineți nu se regăsește în listă, o puteți adăuga foarte ușor folosind butonul "ADAUGĂ O INSTITUȚIE NOUĂ".

Atentie!!! Institutia trebuie verificata/aprobata de catre un reprezentant pentru a putea fi folosita la inscrierea in proiect.

Ce inseama acest lucru? Daca adaugati o institutie noua, trebuie sa asteptati aprobarea ei, dupa ce aceasta a fost aprobata, in acest moment puteti sa aplicati ca si voluntar in cadrul proiectului.

03

Pasul 3 Generare Acord

Dupa ce ati completat formularul de INSCRIERE IN PROIECT, un email este trimis către dvs cu informații suplimentare. Vă rugăm să verificați atât folder-ul inbox cât și cel spam.

Acordul de parteneriat se poate descărca oricând, imediat după completarea formularului se accesează secțiunea Aplicații Proiect, buton aflat în partea stângă, după care click pe Descarcă.

Acordul de parteneriat se poate modifica, în cazul în care ați greșit un nume sau doriți să mai adăugați o nouă persoană, pentru acest lucru se accesează secțiunea Aplicații Proiect, buton aflat în partea stângă, după care click pe Editează

Acordul de parteneriat poate fi anulat, în cazul în care doriți anularea lui trebuie să accesați secțiunea Aplicații Proiect, buton aflat în partea stângă, după care click pe Anulează

04

Pasul 4 Validare Acord

Acordul de parteneriat primit pe email sau descărcat de pe platforma trebuie semnat, înregistrat și trimis pe adresa proiectului până la finalul lunii AUGUST pentru validare.

După validarea lui va apărea în secțiunea APLICAȚII PROIECT în dreptul coloanei Validare, culoare albastră în loc de roșie.

ATENȚIE!! Daca acordul de parteneriat nu este validat Asociația Drumeții Montane nu va emite diploma/adeverința iar activitățile realizate nu sunt luate în calcul.

Trebuie să vă asigurați că Parteneriatul este validat în contul dumneavoastră.

05

Pasul 5 VALIDARE ACTIVITATI

După desfășurarea activităților, se vor trimite pe adresa de email proiectului (verificati sectiunea de contact) un număr de 3 sau mai multe poze (pentru fiecare cadru didactic înscris) care să demonstreze activitatea / activitățile organizate în cadrul proiectului.

Dacă un acord de parteneriat nu este validat, automat în luna August este anulat.

06

Pasul 6 Adeverinte/Diplome

Dacă acordul de parteneriat a fost validat de către Asociația Drumeții Montane și ați trimis pozele pe adresa proiectului, în luna Septembrie se va genera automat în baza acordului de parteneriat Adeverință și Diplomă pentru fiecare cadru didactic implicat.

Dacă un acord de parteneriat nu este validat, automat în luna August este anulat iar cadrele didactice nu primesc adeverință/diplomă.